PROTEINER!

Men det är fan gott, haha har längtat lite efter kött under grönsaksdagarna (har ju förvisso ätit kyckling och lax och så men man blir skadad). Man blir faktiskt skadad på flera sätt, kollar fetthalt, sockerhalt etc på typ allt. Men jag har blivit king på att snabbt läsa närinsvärdena, och det är väl alltid bra att kunna ;p Och guess what, fyra dagar till med protein - sen är det sallad igen. Haha här går det undan!

Vattengympan var mycket mysig (förutom den nakna mannen i bastun, fan jag är skadad) men det var sjukt segt att missa pendeln med sisådär 10sek... Satt och pluggade på perrongen, det är helt sjukt svårt med juridik på engelska, kan säga att jag börjar betvivla att jag kommer att klara det här. Får typ hoppa på en extrakurs i engelsk ordkunskap.

Är förövrigt 173 trappsteg från pendeln hem till mig. Mitt mål denna vecka är att promenera dessa steg (uppför) varje gång jag kommer den vägen. Idag har det varit två gånger. Var jävligt nära på att ta bussen hem för jag är heeeelt slut nu och kan säga att jag var ännu tröttare innan jag fick i mig mat - jag vet att man inte ska äta så här sent. Hur som helst, jag motstod bussen, gick mina trappor och promenixade hem. Det går ju ändå rätt fort.

Imorgon har jag håltimme i 4 timmar i skolan. Funderade på att åka och träna då men blir plugg i biblioteket istället och så tar jag nog en runda på löpbandet efter middagen istället. Btw, what's up med att jag är sugen på nåt att äta heeeela tiden? Gosh, det är så frustrerande när man inte ens kan ta en bit morot att knapra på.. Men blir te till big brother. Inget mer plugg idag, jag tror jag kommer däcka kl elva. Ska ju upp där vid halv åtta imorgon också så kan ta en god natts sömn istället!

Puss och smek
a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0