Så var det en dag kvar

Tills det är dags för min första tenta på juristutbildningen! Nervös? Nu förstår jag inte.. Känner mig både förberedd och talt jävla lost. Men det är väl lite så det ska kännas kanske. Imorgon ska jag göra tenta på tenta på tenta och försöka läsa det som jag fortfarande undrar över. Sen på fredag smäller det. Och då är det ju proteindag igen, men som sagt så fuckar vi upp det med nötter tentan till ära och det finns kanske en liten risk för ett "fira-att-tentan-är-över"-glas vin. Sen får vi se om det blir partaj på kvällen, jag är taggad för att släppa loss då när all press förhoppningsvis har släppt.

Idag träffade jag Emma och Julia för fika, lunch och pluggpluggplugg. Det var mycket givande men hjärnan nådde stillestånd när klockan nått tre. Sen blev det lite underklädesshoppning för min del. Awesome! Försöker förövrigt skicka tillbaka min väska till nelly nu och samtidigt beställa lite nytt, men jag lyckas inte.. Internet kånglar, hurra!

Jag vet förresten att jag är sämst på att lägga upp bilder, så jag tänkte bjuda på en 13,8kg tyngre bild - innan P&L förra året. Gosh jag vill boka biljett nununu! För övrigt älskar jag mina stövlar som jag har på bilden.

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0