Träna eller plugga, träna eller plugga?

Det får nog bli så att jag kan unna mig att träna till helgen om jag lyckas plugga tillräckligt flitigt tills dess. Alltså den här kursen är så kort och intensiv att det är sjukt svårt att hänga med. Dessutom har jag ett (en) PM att skriva till en annan kurs. Och på fredag kommer svaret på statsrättstentan. Usch jag vill spy av bara tanken.  Men eftersom att jag missar två seminarium och en föreläsning (från början var det bara ett seminarium) nu när jag åker till Norge i två dagar så får fan träningen vila. Sucks, jag som "kommit igång" igen - ett träningspass javisst, men jag har fått tillbaka suget som fan efter uppehållet med tån. Eller, det är ju fortfarande tåuppehåll, men jag hade tänkt gymma i alla fall. Men får göra lite egna sexiga övningar här hemma istället typ. Måste ju dessutom hinna packa och duscha och allt ikväll ni vet, som man gör innan man åker bort - trots att man bara ska vara borta en natt.

Jag ska för övrigt göra allt för att synda så lite som möjligt i Norge. Ja några glas vin och en jäger på stolen blir det såklart, men jag åt ju proteiner i åtta dagar istället för fem så jag ska få äta sallad nu. Så  jag ska äta sallad, sallad, sallad - det jobbiga kommer bli på mellanmålen när man är svinhungrig och allt som erbjuds är mackor. Well well, jag ska som sagt göra mitt bästa. Mackor och efterrätter går totalt jävla fetbort i alla fall. Om jag syndar mer än nödvändigt ska jag be Henrik slå mig gul och blå. Tjolahopp, jag ska inte fucka upp det här nu! Snart är det ju påsk och det är kilon kvar att tappa tills dess. (Allt tjat är för att jag ska intala mig själv hur jävla ovärt det skulle vara att fuska).

Ja så imorgon bitti blir mobilen avstängd och stays that way tills fredagkväll, så don't miss me!
Åter till folkrätten, ha ett grymt veckoslut så får ni två bilder på fredag!
Och förresten! Om det är nån som behöver nåt grymt att lyssna på så säger jag bara Melissa Horn, hon har förgyllt mina dagar i typ ett par veckor nu. KING! eller ja, drottning då kanske :)
a,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0