Två träningspass senare visade vågen siffr...

Två träningspass senare visade vågen siffror neråt. Shit nu är det inte långt kvar. Sen blir det att bygga snygga muskler förhoppningsvis, ska ta tag i mina pt-timmar på sats. King! Har typ inte bloggat nu i det senaste för att det är jävligt mycket att plugga, så har jag jobbat, försökt ha lite fritid och stört mig på sltrafiken. Japp, två timmar att ta sig till skolan igår. Jag höll på att kissa på mig. Fan blir så jävla lack när Sl ljuger om realtidsinformationen. Men jag har redan stört mig tillräckligt på detta, bl.a. I ett upprört mail till sl. Well Well, nu väntar kraftigt tentaplugg i två dagar, sen tenta och så ledig helg. Ska bli så skönt! Jag är hungrig.... Blir nog ratatoille och kyckling när jag kommer hem. Yummie! a


Kommentarer
Postat av: ämeli

du.. innan du bokar tid för den där pt-tiden så kolla vad som ingår! min kompis cattis utnyttjade den på sats i kista och fick använda tiden till vad hon ville, hon valde att prata om mål och hur hon skulle träna och äta för att nå sina mål. Jag däremot gick till hötorget i måndags för att utnyttja min första pt-tid, men jag fick prata med en finnig liten kille som inte visste nånting! han sa att det enda som ingick var att han visade hur maskinerna funkar.. ööh, ok.. jag använder ju inte ens dom!

så det är uppenbarligen stor skillnad på vilket sats man går till.. kolla upp! :)



btw, grattis till första tentan! :)

2011-03-11 @ 20:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0