-

Om du frågar mig något, och får ett veligt eller kortfattat svar tillbaka, fråga inte mer då. Det är inte en indikator på att jag vill att du ska bry dig, på att jag vill berätta mer eller på att allt är frid och fröjd. Det betyder; låt mig hålla käften förihelvete annars exploderar alla mina hatkänslor mot dig. Och det är ju mindre bra. Var dessutom det som råkade hända mot min mor i förr går. Gick inte så jävla bra. Men jag har inget klotterplank, eftersom att jag är alldeles för lat för att blogga. Jag har ingen att prata med, eftersom att alla mår sämre än vad jag gör. Jag vill inte prata, eftersom att jag inte orkar med följdfrågorna, uppföljningarna och så vidare. Jag vill inte prata för att jag inte vill tynga folk med mer än vad de redan har. Jag vill heller inte hantera smärtan alls. Så därför stänger jag den inte. Och det kanske är fel sätt, men det är mitt sätt. Vore trevligt om det kunde respekteras.. men jag vet ju att du frågar för att du bryr dig. Och det mesta du säger makes sense. Problemet är bara att jag inte vill vara svag. I don't wanna face the fear. OK?

a,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0