Whats up med att alla ska ha sånna jävla b...

Whats up med att alla ska ha sånna jävla bra liv? Alla har nån att älska. Nån som älskar dom tillbaka. Någon som gör dom glada och nån de kan gråta med. Alla har familjer som värderar dom så högt. En annan sitter ensam i en lägenhet med spår av sorg överallt. Rädd och förtvivlad. Sitter och undrar varför man aldrig duger och aldrig räcker till. Men det är inte världen det är fel på, det har jag lärt mig. Det hade dock varit så mycket enklare att acceptera.


Kommentarer
Postat av: hanna

Jag tycker det känns lite trist att alla verkar tro att livet är bra bara man har en partner. så är det inte. men tvivlar lika mycket på sig själv och då måste man räcka till för både sig ajälv och nån annan. man är räddare för man har mer att förlora. man måste anpassa sig mer. Att livet blir bättre för att man hittar någon e inte sant.

2011-10-27 @ 12:02:53
Postat av: a

är inte bara det jag pratar om..

2011-10-27 @ 20:14:54
Postat av: hanna

Du vet qtt fu kan prata med mig om du vill. det e bara svårt för mig att veta när du mår dåligt när vi ses så sällan..

2011-10-27 @ 22:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0