fredagen den 13, 2012

Så sitter jag här, i mina nyinköpa och vrålheta klack-/platåskor och dricker ett glas vitt medan jag knaprar jordnötter. Har bjudit på min familj på en trerättersmiddag, tydligen så man gör när man blir 21 och vuxen, tänka sig! Dagen har varit precis som fredagen den 13e ska vara, innehöll bl.a. ett hysteriskt krokodiltårs-anfall vid skogås pendeltågsstation. Såg du mig? Då ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Vågade träna dagen till ära, något min rungande huvudvärk ångrar, men vad löser inte ett glas vin? :) Imorgon vankas partaj och snygg-klackarna ska bäras. Ack, vad lång jag kommer vara. Men det gör inget! Nu ska jag knåpa ihop lite skyltar, lappar och bilder och sen ska jag sussa sängen för att vakna upp ett år äldre och klokare! Sov gott alla underbara, a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0